عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پست خوب

اینقدری که من دنبال یه پست خوب میگردم تا واستون بذارم،

دنبال نیمه گمشدم گشته بودم تا الان چندتا بچه هم داشتم

والا به خدا شما هم که نظر نمیذارید خستگیم در بره

 



نظرات شما عزیزان:

sherlock
ساعت16:09---1 شهريور 1392
salam
upam ... ye sari ham be ma bezan (f)


شیما
ساعت12:28---5 مرداد 1392
سلام.خوبی؟خیلی وب سایتتت باحالوقشنگه من که کلی باهاش حال کردم
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم


شیما
ساعت12:28---5 مرداد 1392
سلام.خوبی؟خیلی وب سایتتت باحالوقشنگه من که کلی باهاش حال کردم

میلاد
ساعت20:24---15 فروردين 1392
دیگر فرقی نمیکند ...
بگویم یا نگویم ... بدانی یا ندانی ...
دیگر فرقی نمیکند ...
بشنوی یا نشنوی ... ببینی یا نبینی ...
دیگر فرقی نمیکند ...
بفهمی یا نفهمی ... باور کنی یا نکنی ...
فاصله دورت نمیکند ...
چون تو بهترین جای این دنیایی ...
جایی که چه بگویم چه نگویم ...
چه بدانی چه ندانی ...
چه بشنوی چه نشنوی ...
چه ببینی چه نبینی ...
دست هیچ کس به انجا نخواهد رسید ...
"دلم " ...
نمیدانم چرا یادم امد که میشناختمت انگار ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سپیده در 21 | |